FÖRLÅT

jag vill bara säga att jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag ska försöka att börja... det har hänt en massa saker mellan att jag slutade. sådet kommer inte funka att skriva om allt, så jag tänker börja om. börja med idag, det har varit så sjukt härligt väder ute, kolla på temometern hela tiden o det högsta tror jag var 20 grader... JAG SMÄLLTER!! Men idag skulle jag sätta upp våran studsmatta(det betyder bara en sak, det är vår) och medan jag höll på kom min granne och frågade hur kan du vara så bra, använder du någon drag krok lr någon? jag bara nej jag gör det med händerna... fattar du vad han böev generad, att han hade problem med sin medan jag lätt fick upp våran!! ska sova nu hoppas att jag tillslut kommer att få lite fler personer som läser, men hade rätt mga innan mne sen slutade jag bara helt... god natt

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Tack :)

2009-04-11 @ 01:11:22
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Godnatt! :D

2009-04-11 @ 01:43:10
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0