sportlov

hell0
sportlov, finally har länktat så sjukt mkt och det är nu på måndagen som man märker att det verkligen är sport lov. för i helgen var det som vanligt, sportlov eller inte man skulle  haft den ändå. det var på morgonen när jag vaknade kl 12 som man blev glad!! :P

nu under sportlovet har jag äntligen tid att göra det jag älskar att göra!! SMYCKEN!! jag har redan gjort en massa som ligger överallt i rummet. jag gör både från början men köper o gör om de till min stil också. jag ska fota en massa vad jag redan har gjort, fast det får bli en annan dag.

jag ska också träffa alla gamla komisar som inte går skolan, för varken de eller jag har haft tid. det har varit så sjukt mkt plugg i skolan.  sen ska jag åka skidor sista helgen på lovet. det ska bli jätte roligt, fast jag inte hittade någon kompis som var hemma över lovet och gillar attt åka så det får bli med min syrra henner kompis o min pappa. får helt enkelt göra det bästa av situationen... för nästan alla jag känner tar sportlovet för bokstavligen, hallå man måste inte sporta hela lovet bara för att det heter sport lov!! :P

ska gå kolla på CSI NY o hoppas att jag fattar fast jag missat början... ciao
.

älskar csi, orginalet är så klart bättre(Las vegas)

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0