eftermiddagen

Nu har jag äntligen kommit tillbaka efter min bil tur, allt gick bra. Fast jag märker att jag fortfarande behöver öva innan jag kör upp.  Men jag längtar verkligen tills jag har körkort, då ska jag köra runt och vara cool i familjens skruttiga, rostiga och trasiga lilla Opel. ^^  Vi har ett landställe på Ingarö så det blev ca 45*2 min övning. När vi väl kom ut dit tänkte jag kolla ifall det kanske hade vuxit lite svamp där och när jag började leta, var det typ orangefläckigt överallt. Kantareller överallt.  Jag håller på att rensa och göra rent dem nu. Det enda jag inte tycker om med svamp är att man inte får tvätta dem för då försvinner all smak och det vill man ju inte. Jag tänkte smörsteka dem med lite vitlök, ifall vi har det hemma annars får jag springa till affären.

Ska man börja prata lite om skolan så är det enda man kan säga att jag måste plugga plugga plugga.

·          Prov på tisdag, (konstruktion)

·         2 stycken inlämningar. (arbetsätt & lärande +kommunikation)

·         Redovisning på måndag. (religion)

·         Projektarbetet.         

·         Sen har jag säkert något mer som jag inte kommer ihåg för stunden.(??) :/


Det finns mer, men man måste ju börja någonstans.


Testade mackroläget.


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0