om mig

Jag sa tidigare att jag skulle berätta lite om mig själv. Istället för att skriva en text så svarar jag på lite frågor.

Hur gammal är du? 18 år
Har du något smeknamn? ja, kallas orginellt nog för Gabbi.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
var bor du? Täby
Humör just nu: Förväntanfull
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Kapris
Kläder just nu: svarta leggins, vit klänning och blå kofta
Musik just nu: Simpson melodin
Vad sa du senast: vänta, ska kolla
Fisk eller badkruka: Inte bara fisk utan Fisken. badar i alla väder.
Saft eller alkohol: Gå emot och säga kaffe
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: Varma höstdagar (idag)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: sällskap, telefon och föda!! (så tråkig är jag)
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: NATTUGGLA alla gånger
Sparare eller slösare: Sen jag började betala allt själv blev jag en sparare.
Senaste film: Pojken i randig pyamas( snyft :'( )
Tror på liv på andra planeter: varför skulle vi vara de enda i universum?
Kommer du ihåg din första kärlek: den glömer man inte lätt
Älskar du honom fortfarande: man kommer alltid att älska, fast på olika planer
Har du några homosexuella vänner: yes, inte bästa kompis fast bekant
Tror du på mirakel: allt som inte kan förklaras är oftast små eller stora mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tvillingar ^^
Bio eller promenad: bio alla gånger, promenader känns så menings
Är du kittlig: i nacken
Snarkar du? nix
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? JA, hatar allt, speciellt spindlar
Bästa bok? frlickan från ovan (lovely bones-på engelska)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
om jag visst att det fanns fler personer skulle jag vilja ha en kraft som kopierar deras.
Vad vill du jobba som? ngt tekniskt
vilket skola går du i? Åva gymnasium
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? nix, fast tycker att en blogg funkar som en internet dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja, i nacken.
Gungar du på stolen? nopp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? om jag inte var så feg
Vilken hand håller du gaffeln i ? med fel hand. håller den i höger...
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? ibland, om det behövs
Gillar du att sjunga? Ja, fast det gör inte de som är runt mig.
Anser du att du är stark? antar det...
Brukar du sola? bränner mig så lätt, men det är härligt
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan
Snusar du? har testat, fast inget jag fasnade för
Använder du knark? nej, och vill aldrig testa

Om ni har några övriga frågot fråga på? hoppas ni får en rolig lördagskväll & puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-10 @ 21:29:14
Postat av: ஜ CJ ஜ (Cajsa)

hehe ja det gick faktiskt överraskande bra! :D

2009-10-11 @ 00:11:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cat

När jag får hicka tar jag ett glas vatten o dricker upponerpå.. Funkar skitbra! Haha

2009-10-11 @ 10:38:54
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VET VAD MER DU INTE ÄTER!!!! GLASS MED SENAP! :D

ååååh, jag vill ses imorgon och höra äääännuuuuu meeeeeeeeer om green day!;)



//miriam

2009-10-13 @ 22:31:08

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0