skamsen ^^

Hejsan, jag lovade min kompis Antonia att nu ska jag börja blogga så nu ska jag helhjärtat försöka.  Jag kan börja berätta lite om min dag, den började väldigt segt…Gick upp tidigt i morgonkylan och släpade mig iväg till min första lektion, kommunikation. Trodde det skulle vara lätt och bara babbla något och det skulle ge mig ett lätt MVG. Fast vad visste jag, man måste plugga och anstränga sig men det kommer att bli bra.

Varje onsdag har jag ca 3 timmar håltimma och den onsdagen möte jag upp Miriam i Täby centrum. Det var jätte mysigt, vi år på Sandys, kollade på lite kläder, fikade med en kokos/after 8 glass och Chai latte. Önskar att M inte ska behöva börja plugga, utan kan vara mig lunch kompis för alltid. Sen blev lite matte och konstruktion innan jag slutade skolan.

Sen när jag kom hem ringde A och frågade om vi skulle ses, klart man inte kan säga nej till henne. Framför allt för vi inte har träffas på jätte länge. Märker verkligen att jag hade saknat att vara med henne. Vi åt lite middag, och sen gick vi på en promenad och pratade om allt som har hänt sen vi sågs sist. <3 vi ska träffas igen på söndag och träna. ^^ 

Imorgon ska jag göra en kort presentation av mig själv, för jag tror aldrig att jag gjorde det. Ska kolla lite på Heroes och sen ska jag gå och lägga mig. Bjuder på några bilder på några av mina <3! :D God natt & puss.


<33


Det här är M på pricken!! XD


Kommentarer
Postat av: h

sv: Haha ja jag känner ju igen din blogg =)

2009-10-08 @ 07:41:45
URL: http://halshammar.se
Postat av: Linda

Men gud vad nice att du är tillbaka. Saknade dina små kommentarer ju! Allt bra här. Sj då? :)

2009-10-08 @ 10:07:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0