allmänt

kom hem för ett tag sen och det var jätte skönt. har varit trött hella tiden känns det som!! aja, måste bara säga en sak fick MVG på alla tre delarna i fältbiologi, medverka under kursen (5 dar), herbarium (blommor i en bok) och dagboken!!! XD
sen börjar jag änkligen få styr över mitt projekt arbete så nu känns det som om jag har kommit in i skolan ordentligt... det känns jätte bra för jag var ju sjuk( svininfluensan) första veckan så jag misade mycket.
jag orkar typ inte snacka om svininfluensan men jag har jätte mycket kommentarer som jag inteorkar skriva nu, men om någon vill disskuter så säg till!! jag kommer säkert skriva kommentarer om det någon annan dag. ni kan få veta min stånd punkt: folk är duma som tror på allt median säger, de försorar upp det...
puss på er

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0