ny början

hejsan, jag tänker bara säga att det har hänt så mycket senast jag senat bloggade och det komer aldrig gå att skriva ner allt så jag tänker istället börja om från början!! :P inte genom att starta en ny blogg utan genom att börja berätta om allt som händer från och med nu... så då börjar jag

jag sitter i skolan och har värsta hålltimman, sitter och skriver på en uppgift som jag inte har gjort än. det är en bokrapport i svenska, har läst boken lovligt byte och den var faktiskt riktigt bra. snart ska jag sticka iväg på lunch
med annika och stina!! :P

okej vet att jag sa att skulle börja om fast måste bara säga en sak, jag har haft SVININFLUENSAN och jag övelevde!! ^^

så börja skriva kommentarer till mig igen, jag saknar bloggandet!! :P

Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0