mig och bara mig

Det här alltid tråkigt att läsa, men jag tycker det är roligt att göra! :D Så ni som läser deta enjoy! :D

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunt
Längd? 172 kanske
Skostorlek? 39-40
Ålder? Är 91, så räkna på den!

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej
Gillar du någon? Inte för tillfälle faktiskt!
Har du haft sex? yup, vem har inte! :P
Hur många har du haft sex med? Det vill ni allt ha svar på...
Har du haft många förhållanden? Faktiskt inget seriöst

Smak & stil:
Vad har du på dig? Lila kjol, med svarta strumbyxor och svart spagettilinne med en grön kofta!
Hur ser dina trosor ut? ljusgröna tror jag! :S
Har du någon BH? ee, JA!
Hur ser den ut just nu? Helsvart, med spets... ;)
Hur beskriver du en fjortis? Åk in till plattan och kolla efter en blond person, så tada!
Hur beskriver du en pluggis? Plugg plugg plugg plugg plugg plugg!

Bad days:
Har du varit full? Det har jag!
Har du däckat? Faktiskt inte, har faktisk självbehärskning... :P
Har du snusat? Testade det en gång, inte min grej!
Har du gjort något olagligt? Har jag! :O JAa, ANTONIA har jag det? ^^
Har du slagit någon ner till marken? nopp
Yes/No:
Är du allergisk mot något? JA, koriander.
Tror du på gud? NEJ, inte gud med att det finns något större än allt...
Har du en bästis? JA, många! :P
Är du vegitarian? NEJ! Kött är ju såå gött!
Har du varit med om ett stort gräl? Ja, fast det ska man inte dra upp igen
Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk
Ibumetin/alvedon? Ipren ^^
Katt/hund? Hund
Cykla/gå? Bil! hehe
Öl/vin? Inte öl iallfall!
Kanin/hare? Rabbit :D


Nu känner ni mig lite bättre! <3


Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag fick smaka vin en pesach när jag var liten. Det har traumatiserat mig, det smakade bajs och jag ska aldrig dricka det någonsin.O______O



Hm, annars får jag göra tårtan hääär och ta med mig en bit till dig :) Vi ska fira brorsan nästa vecka, vet inte vilken av dagarna, men NÅN dag nästa helg bordejag kunna ses!!

2010-03-28 @ 18:04:54
URL: http://odditiesandstuff.blogspot.com
Postat av: z a n n y h ♥

söt header!

2010-03-28 @ 18:16:30
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Gabriella

vart me kompisar o familj :) sj?

2010-03-28 @ 20:07:12
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: varsågod och tack! :D



hehe inte banta, utan ja ska bara få bort några extra kilon ja lagt på mig de senaste året :)

2010-03-28 @ 20:16:07
URL: http://zannyh.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0