ska verkligen försöka

Hej igen. Att bara skriva blogg.se gjorde att jag fick tillbaka lite av min blogg lust. Det gäller att när man verkligen har bestämt sig för att göra det, att satsa! Så nu ska jag försöka att göra det på riktigt. Jag har egentligen valt helt fel tillfälle att göra det på, för det är nu jag har som mest i skolan och jag borde koncentrera mig på den. Det kan jag lova er alla (= de tre personerna som läser min blogg ^^) är inte lätt när man har studenten inom räckhåll och man orkar knappt ta sig till skolan.

Men jag ska försöka att göra det på riktigt, få den att bli rolig och att bli mitt gamla jag igen. För jag känner att sedan mina föräldrar skilde sig har jag inte varit mig själv. Min perfekta lilla bubbla sprak, flyttade från fina Täby in till stan och lever nu ett helt annat liv. Jag säger inte att det är negativt, det har kommit mycket positivt ur allt det här. Och den här tiden har det hänt en massa saker, bl a jag har tagit körkort... 

Nu ska jag se till och sova hon är endå 4 på morgonen, fast vet inte ifall jag orkar gå upp imor! Bara att skriva det lilla jag skrev nu fick mig att tänka på allt jobbigt. Allt jobbigt som får mig att vilja sova till tre på eftermiddagen och strunta i allt viktigt och bara va... Egentligen att inte göra någonting! säger god natt och håller tummarna att jag orkar och vill bege mig till skolan. Vet att jag måste, men det är så mycket man måste här i livet! Varför är just det HÄR måstet så viktigt?




Lycklig och ovetande, sommaren innan allt hände!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0