idag!!

gick på stan med min mamma o min syrra michaela (tvnytt.blogg.se). det var sjukt trögt i början men sen blev det riktigt roligt!! köpte ny saker, som ex en bolero från hm, en jacka, mascara och ett par örhängen.  ni ska få se bilder av de när jag orkar, för ska gå och lägga mig.

imorgon ska jag träffa min kompis miriam, vi ska på stan o hon ska bossa runt mig på stan för hon har en miljoner ärenden o jag ska bara köpa nya jeans-taits från vera moda. har ni sett dem? de är jätte härliga, de finns i massa olika färger o ifall man vill lägga ut lite till kan man få blixtlås längst ner. kostar runt 230kr jag.  här ser ni ett ex på såna byxor, fast mina är svarta!! ska sova nu så godnatt!!  gabbi


Kommentarer
Postat av: isa

Mina ben =O

2009-04-11 @ 21:01:00
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0