god morgon!

Ja, vad händer idag?

Det ska ni allt få veta! Idag är sista dagen för mitt projektarbetes inlämning, som jag har hållt på med i flera månader! Jag har dubbla åsikter för hur jag ska göra idag!
1. Jag kan inte beskriva med ord hur viktigt det är att jag lämnar in det i tid, så ifall jag stannar inne idag kan jag skriva skriva skriva.

2. Jag kan hoppa över de första lektionerna och försöka hinna klart. Då missar jag viktiga lektioner men jag hinner förmodligen klart och jag missar inte hela dagen utan bara de två första lektionerna.

3. Jag går på alla lektioner, missar då inget livsviktig, men det finns en stor chans att jag sitter upp hela natten på fredagen och kanske endå inte hiner klart! Det skulle inte vara kul...


Ser alla varför jag har sådan beslutångest?

Ska ta och äta lite frukost och se ifall det hjälper mig att besämma detta "livsviktiga" beslut...
*host host* I-landsproblem! ^^


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0