...

Sitter i skolan och väntar på att lektionen börjar... Har precis haft nationellt prov i eng B och jag är hur trött som helst! Min kompis ringde när jag var kanske tio min från att sitta i klassrummet att om jag inte kommer om 2 min får jag inte göra provet! PANIK!  :0 Vad gör man i det läget, jo stampar på gasenpedalen, parkerar helt snett och springer upp för att trappor(vi skulle såklart sitta på 6 våningen=12 trappor) Kommer upp kanske fem min sen flåsandes som aldrig förr och bara ~ JAG ÄR HÄR!!! Sätter mig ner och kan inte sluta flåsa som en hund, jo då sätter hon på skivan med texten och bara konsentrera er, ni får bara EN gång! Men det blev bra i slutändan... Eller det kändes bra i alla fall, man kan ju aldrig veta innan! ^^

Ska försöka skriva någon inlämningsuppg så att jag kan bock av ännu en till av allt som hänger över mig... Min enda morot är att jag vet att allt e slut om mindre än en månad, för då tar jag STUDENTEN!! XD
Hoppas ni har en bra dag, för det har OBVIOUSLY inte jag! :*


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0