Gissa vad!

Jag har övningkört ett tag men aldrig på mototväg!! men under lovet gjorde jag det!! o idag fick jag till o med köra inne i stan!!  det var sjukt kul, fast det var med automat o jag e livrädd att köra med manuell på motorvägen!! :P men länktar ändå lite... XD tänk er mig köra 100 o bara glider fram!! :P så jätte bra gick det faktiskt inte första gången, för när man vrider huvudet har man en tendens att kroppen följer med, testa själva att hålla fram händerna o kolla sen back... händerna rör sig lite!! :P på grund av det var jag sjukt nära att köra in i diket, relingen lr vad det nu var!! :P men som tur var var pappa där o räddade mig som vanligt... :P
MOTORVÄG

Har en annan sjukt historia om min billkörning där pappa är räddaren i nöden:
Det här var i början o  jag hade nästan inte kört något allt!! Men så skulle vi ändå ut på en lite gata som ligger typ 5 min från mitt hus. Mitt i en sväng ser jag att den bil e parkerad mitt i svängen så jag liger ganska långt ut, men såklart komemr det ett möte. Jag svänger in lite för att inte krocka med mötet o då glömde jag bort den parkerade bilen... När jag var centimeter från den parkerade bilen ser jag den o blir så rädd att jag släppte ratten!! men som tur var var pappa med o räddade mig ännu en gång.. :P

Kommentarer
Postat av: emma nord

Lovar, när du väl lär dig så är de lätt som en plätt att göra något du gillar! :) Att få in den får du fippla lite med, svårt att förklara såhär. Om du söker runt på www.designadinblogg.se så hittar du något som kan hjälpa dig :-)

2009-04-14 @ 00:16:38
URL: http://emmanord.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0