MIG

Namn: gabriella
Smeknam: gabbi(så klart), gabbosh, gabbis
Mellan-namn: sussane
Vad har du gjort idag?: solat, satt upp studsmattan och pluggat jippi
Hårfärg?: Brunt
Ögonfärg?: grön grå
Längd?: 171cm men det känns som om jag e längre nu
Stjärntecken?: jungfru
Vem pratade du senast i telefon men?: min älsta kompis miriam
Har du stört dig på någon idag?: idag, idag... kanske min syrra när hon blir så där jobbigt dryg
När grät du senast?: hm, kommer inte ihåg, vet bara att det var över en film
Har du varit kär?: tråkigt nog, nix
Är du kär?: still no
Tänder du på killar eller tjejer?: GUYS and all guys
Favoritdjur?: Hundar!
Favoritland?: israel

Favrotifärg?:beror vad man ska  färgen till
Är du avundsjuk på någon?: hmmm
Vem är den 23e kontakten i din telefon?: catrin hem
Vad står det i det sista smset i din inkorg?: ''skrattar åt din inkorg. vem e du med?''
Har du några piercings?: Har tre på ena örat o 2 på andra.
Har du några Tatueiringar?: nej, men ska skaffa när jag fyller 18
Håller du saker hemliga för din bästa vän?: ja, men har inte alla en liten hemlis, som man inte vil läcka ut...
Tycker folk att du ser bra ut?: det tror jag väl... bara att hålla tummarna!! :P
Vad har du på dig just nu?: en gigatisk t-shirt, för ligger i sängen o ska sova snart
Har du någongång varit full?: det har jag,
Vad är du beroende av?: allt o inget
Har du haft självmordstankar?: faktiskt inte, kan inte förstå de som har de!!
Har du haft någon könssjukdom: nixan
Har du haft sex med fler än 10 personer?: no
När hade du sex senast: Det vill ni allt veta!!
Blonda eller brunetter?: kinder ägg, brun på utsidan men blond på insidan
Dagens låt: colin hay, overkill
Dagens film: såg en innan jag la mig, hallow man 2 tror jag den hete!!


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0