the wave

Vaknade nästan precis och gud vad roligt det var igår!! ^^ Nu ska jag ta allt i ordnings så att jag inte glömmer ngt!!

Som jag skrev igår skulle min kompis komma hem till mig innan o fixa oss, så skulle vi möta en kompis, Malene, vid fryshuset kvart i, men kvart i vad, jo 9 inte 10 som vi trodde!! så hon stod där i en o en halv timma för vi kom inte förrän kl 10:15. fatta vilken skuld vi kände!! Men i alla fall när vi gjorde ordning oss hade min kompis en filosofi att ifall man inte bli kallad slampa, har vi antagligen för mkt lr för fula kläder på sig. Inte för att jag följde den helt men jag gjorde inte precis motsatsen. ( Hon följde den till punk o pricka, hon hade svart klänning o en dragkedja som man kunde bestämma urringningen på sj, hon den var inte högt uppe, hon fick sina blickar) Hade på mig en svart URRINGAD tröja, med ett par jeans tights från Vero Moda med mina nya gladiatorskor. Det är as kul att killar kan tycka två fettklumpar på bröstet så sjukt snyggt!! XD men i alla fall när vi kom fram till fryshuset skulle vi gå in, fast det var inte så lätt för att det stod sjukt mga killar o tryckte på för att de ville komma in utan biljett. Men som tur var fanns det en vakt som gjorde en fin gång till oss så att vi bara kunde slinka förbi.


Draget var ganska lamt från början, men när de öppnade det stora dansgolvet en trappa upp, drog det igång. Ni vet när man dansar och en kille kommer bakifrån och tar en på höfterna o dansar. Det var det enda killarna kunde göra. Det var bara en enda kille som frågade... :P men träffade en gammal klasskompis som jag inte hade sett sen 8 så det var väldigt roligt att snacka med henne.


Jag tycker så synd om min kompis, hon hittade en kille som hon nästan skulle dö för!!! Vi kallar honom dreads, för han hade gudomliga midjelånga dreads. ^^ de missade varandra hela tiden, så fort vi skulle ta luft, gick han in o tvärt om. Det var en gång hon var mm från honom men han såg henne inte och luften nästa. Hon vet fortfarande inte ifall han var intresserad lr ifall han tyckte hon var en galen stalker. Han gick innan ngt hände... :P

Därför måste jag lägga in en efterlysning om en snygging i midjelånga dreads!! Kontakta mig om du läser det här!!! XD


När kl blev 2 var det dags att sticka för då stängde hela skiten, så vi begav oss mot Odenplan för att ta nattbussen hem. Men nej, så klart är det helg och nattbussen går inte, fast sl.se sa att den skulle... så vi tänkte att ifall vi åker till mörby c kan vi ta bussen därifrån men nej nästa tunnelbanna går om en kvart o sen på

t-centralen gick mörby tåget om en kvart med. Men nu låter det som om jag bara klagar men som man vet allt händer av en anledning. För när vi satt på perrongen var min kompis typ död av trötthet, för så klart sov hon inte natten innan. Men när vi satte oss på mörby tåget så satte vi oss i samma bås som en drag queen och en snäll, ren raggare. Vi började på ngt konstigt sätt snacka sekter och utomjordingar!! :/ det fick igång min kompis. Sen hade någon spyt  ner hela dörren där vi satt o då sa ngn det är Jocke som gjorde det. Då började vi jocke gjorde att bussen inte kom, att dreadsen försvann, att det var kallt ute och att allt blir fel i värden!! Allt som går åt helvetet är Jockes fel!! ^^


Men sen när vi kom till Mörby så hade vi all värdens tur för bussen kom precis o när vi gick  en sjukt snygg kille av bussen samtidigt som oss o vi snacka tills våga vägar bröts... XD

 
Vi kände oss lite slampig, men man lever ju bara en gång

Kommentarer
Postat av: mariakraft.

klart man älskar one tree hill! :D

2009-04-12 @ 14:25:54
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

jepp, har köpt dom :)

2009-04-12 @ 14:31:21
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: mariakraft.

visst kan vi göra det :)

2009-04-12 @ 15:50:11
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv. Haha, jo det är sant ;)



Tackar! :D Visst visst!

2009-04-12 @ 17:55:08
URL: http://carolinekempe.devote.se
Postat av: jennifer

Okej =). Jo tack det är bara bra med mig, pojkvännen har precis åkt så det känns lite ensamt och tråkigt, men annars är det bra =). hur är det med dig då? kram

2009-04-12 @ 18:11:54
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0