trött

Nu så, äntligen kan man sätta sig ner i soffan o skriva!! :P idag, det har hänt så mycket. Som jag skrev tidigare så vaknade jag för sent, men vad jag inte skrev var att det var 4 timmar sent. Jag skäms nästan... men aja när jag kom till skolan blev det två lektioner sen åkte jag hem för att tio minuter senare hoppa på tåget in mot stan för att träffa min kompis, Antonia, som väntade på mig vid östra. Vi gick runt lite, fikade o sen bestämde att åka hem till mig se på en film ha lite mysigt. Det blev en skräck film, i vanliga fall gillar jag inte skräckisar för jag är en liten mes, men med tanke på att det var ljust ute var det okej. Det blev faktiskt en väldigt bra som heter Hostel, lite äcklig men bra. Sen åt vi grillat, gud så gott det var, älskar grillad antricote. Efter ett tag åkte vi hem till henne och kollade på flightplan, har sett den förut men den är fortfarande bra!! Nu sitter jag o bloggar, svarar på era kommentarer, men ska gå och lägga mig snart så säger god natt nu!! puss


                           File:Hostel Poster.jpg                                File:Flightplan.jpg


Kommentarer
Postat av: Cajsa

men det är väla kul med lite plugg? hm... ^^ hehe.. :P skojja bara med dig lite.. (A)



nej, ska höra med syrran när hon kommer hem i morron! :)

ja, vi får se om jag gör det där med bilderna.. :)



Nu ska jag gå och lägga mig. puss och kram, höres i morron! :D

xx C:.

2009-04-18 @ 00:57:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: i i i l y |

HEJSAN

jättefin blogg ..

Min bloggär nystardat och behöver en liten knuff, kika jäääääääääääääääääääätte gärna förbi och lämna en kommentar :) !

Dåär du guldvärd !

KRAM

2009-04-18 @ 10:04:49
URL: http://iiily.blogg.se/
Postat av: Petra

Hostel har jag inte vågat se än, men Flightplan tycker jag är väldigt bra. Gillar Jodie Foster :)

2009-04-18 @ 11:20:36
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0