veckan

hej allihopa!! jag skulle ha skrivit tidigare, men för att skriva så att det blir roligt gör att det måste ha hänt ngt!!! o just på den punkten står det väldigt stilla. men idag lyckades jag få med min kompis o träna, har velat ha med henne hur länge som helst men hon har bara nää!! men idag blev det ett helt vanligt träningspass på 1,5 h, jätte skönt!!

gud vad snygga killar det är på gymmet!! det går inte, man bara fastnar med blicken!! :P o idag snackade jag med en random kille som jag kände igen, tydligen jobbar han på skolan där jag hämtar ett av min barn, när jag jobbar som barnflicka!! döm honom inte efter hans jobb, han var HET!! ^^

varför era kommentarer ligger helt obesvarade är för att skolan trycker på o jag dör snart av allt!! jag lovar så fort det är borta ska jag skriva, skriva, skriva och svara, svara, svara!! XD

snart är det valborg!! det ska bli så kul!!, jag kommer inte festa o dricka mig full, utan det kommer att vara lika roligt att bara hänga med några kompisar!! inte för att jag har ngt emot det, men just det här året ska det bli lugnt!! :p vad ska ni hitta på, ett lugnt, ett fyllo, kolla på brasan lr kanske inget alls?

GHAA, ska få en laptop!!!!! XD få o få, ska köpa, men ändå, länktar tills den kommer!!! XDXD

måste sova, som sagt har mkt i skolan så ett av proven är imor så puss på er söttisar!!! <3



det är så häligt att värma sig vid brasan!! :P

Kommentarer
Postat av: isabelle

mysigt!

2009-04-29 @ 19:16:58
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0