<3

Hej, allihopa

Jag orkar inte kolla tillbaka med jag ska försöka att hålla bloggen levande... Det har varit så mycket nu, mina föräldrar ska skilja sig, jag flyttar om ca 2 veckor, skolan ligger som en stor tegelsten och håller på att ta köpkort nu så det blir allt på en gång. Nu sitter jag iallafall i mitt tomma rum, men nästan allt nerpakat och bestämde mig för att kolla in hur min blogg mår. Vill bara säga tack till alla skrivit snälla kommentarer och jag hoppas att jag har tid till er och bloggen!! För man märker under vardagen att ifall något kul händer, ifall man köpt ngt nytt eller något man bara vill prata ur sig så vill bara bara vända sig till bloggen!! :D så ska försöka göra det nu, en ska sova nu, körkorts lektion kl 7:00 imor så upp tidigt... god natt och puss på er så länge


Kommentarer
Postat av: Lina

härligt :D

2009-12-07 @ 07:35:13
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Carro

godmorgon :) Allt bra denna måndag?

2009-12-07 @ 11:23:09
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Rivka

Seriöst, har du alla dina körlektioner vid 7 på morgonen? XD



Kram

Rebecka

2009-12-08 @ 08:36:10

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0