helgen

torsdag: jag åkte ut med becka kl 12 o vi hade det jätte mysigt, vi handlade o på bussen ut satt vi och åt godis och hon drack mjölk (fråga inte varför). :D sen kom miriam men bussen som kom efter oss, så hon kom ut kanske kl 3. vi bara va, det roligaste va när vi gick ut för att leka med bollen o sola lite. becka lyckas på något sätt få upp bollen på taket. hon hitttaren inte så hennes första antagande e att den fastnade vid skorstenen. så hon klättrar upp på taket. den ligger såklart inte där. nu kom det roliga, beckas försök att komma ner( rättelse av becka!! klart hon lyckades, det tog bara sin tid). har inte skrattat så mkt på länge!! HAHA

fredag: becka o miriam skulle sticka hem och jag skulle möta camilla och hennes kompis hannes vid slussen. så jag åkte med de in till stan, glömer mobilen, tvingar becka att vänta med mig :P och vi glömmer bort tiden när vi väntar. men vi han med bussen, för vi hade lååång tid... sen åkte jag cam o hannes  in till ingarö o vi hade jätte kul. körde poker o gjorde mkt annat.

lördag: vi somnade sjukt sent på fredagen så vi  vaknade kl 1 dan efter. hannes tog nästa buss o jag o cam bara hängde. vi stack in till brunn,  där man handlar mat. sen på den kvällen var kl 12 så gick vi ner till vattnet. vi låg o snackade länge sen så badade vi. lovar det var typ 10 grader lr så. svin kallt men jätte härligt. OMG vi såg fladermöss!! överallt!! det var lite creepie men lite coolt när de inte närmade sig oss!! :P

söndag: var då tvugna att åka hem tidigt för att jag skulle på en utbildning. den var kort för det var bara en sammanfattning av allt vi har gjort. vi skrev kontrakt om att vi skulle vara där, så nu känns allt verkligt. :P

kan inte lägga upp bilder nu för att sitter i skolan o skriver o har inte kameran med mig. men senare i veckan ska ni få se!! :P

måndag o tisdag har det inte hänt så mkt!! :P de har bara glidit förbi!!

kan ni fatta att det är sommarlov om 15 dagar o 9 skoldagar!! ni förstår inte hur mkt jag  länktar. är så himla skoltrött!!

men aja, vad ska ni hitta på i sommar då? resa, vara hemma lr landet (om ni har ngt) kanske?

puss på er


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej! Just nu pågår en frågestund på min blogg! Och det vore underbart roligt om just du ville ställa nån fråga <3 :) KRAMAR!

2009-05-28 @ 16:36:23
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: gabbi

Vi ska sola & bada½!

2009-05-28 @ 19:31:17
URL: http://mess3d.blogspot.com/
Postat av: Rivka

Vadå försök?:O

Jag lyckades ju komma ner:P



//Den takklättrande beckan

2009-05-29 @ 23:09:44
Postat av: Anonym

Glämsta, Ba, USA =)

2009-06-03 @ 21:01:07

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0