<3

Sitter i skolan och insåg just att jag har 3 tiimmar håltimma, för mattelektionen är inställd... Men då får jag mer tid att skriva på mitt arbete, man får se till att se ngot positivt ur allt jobbigt.

Allt det jobbiga som händer nu orkar jag inte ta upp, men när allt har lugnat ner sig och jag börjar inse att det är på riktigt så ska jag berätta allt! Mina tankar, funderingar och frågor... Hoppas att någon där ute kommer att kunna svar på dem... Jag vet inte ifall det hjälper att blogga men det känns skönt att få uttryck sig själv, att bara prata och ventilera allt man tänker på, så tack till alla kommentarer... Får mig att tänka på annat!! puss på er


Kommentarer
Postat av: antonia

OKej vad bra. Precis, det är bra att dom vet och så. Det kanske skulle vara skönt att prata med någon utanför skolan också, som inte känner dig menar jag?

Puss, <3

2009-10-19 @ 10:25:41
URL: http://konkavex.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska testa en sak

2009-10-20 @ 16:30:50

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0