gäsp

Nu är dagen slut och man sitter med en varm dator i knät och myser under en filt. Det skulle vara självplågeri att gå ut i kylan nu. Så därför är jag glad att jag slipper. Jag kom hem efter shopping rundan med N fast det blev bara en BH. En rolig sak som hände var att vi insåg att vi bodde ca 5 minuter från varandra.  ^^

Idag har det inte varit någon egentligen skolan, för vi hade en lektion och på den hann min grupp inte redovisa. Men det var lugn och skön dag. Konstigt, men skönt med lite sol under dagen, man kunde nästan men bara nästan sitta utan jacka. Nu sitter jag och tråkar med en blandning av Criminal Minds, konstruktions läxan, Facebook och bloggen. Tur att man kan multigöra!

Jag har börjat på en virkning, för jag älskat stickade saker. Vet att virkat och stickat inte är samma sak fast jag tycker verkligen inte om att sticka. Min mamma har precis stickat en jätte fin krage/halsduk till mig och jag fick inspiration och nu börjar halsduken att ta form.  

Men ska koncentrera mig på virkningen så att det blir bra så hörs vi imorgon. God natt & Puss på er


Halsduken mamma stickade.



Början på en förhoppningsvis snygg halsduk.


Kommentarer
Postat av: carro

hoppas att det bara är två lektioner kvar efter denna! är i slutspurten nu. har du börjat med körkortet?

2009-10-09 @ 05:25:38
URL: http://carole.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va långt du kom det blev ju snyggt :D

2009-10-09 @ 08:05:27
Postat av: Hanna

jag blir veckan's blogg! :)

2009-10-09 @ 08:26:28
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0