helg

Sitter här framför datorn och njuter av solen. Tar det lugnt, snackar lite med Katt över msn och har ångest över en skolgrej. Men nu är det äntligen helg och jag har väldigt mycket att se fram emot.

 Idag ska jag träffa A och vi ska  hitta på något kul, har någon en ide vad man kan göra? Sen ska jag och becka hitta på något. Sen på lördag ska jag antagligen hitta på något med Becka, vet inte heller vad fast vi hittar alltid på något. Sen på söndag ska jag först träna sen så ska jag göra en sak… det kommer att bli en hemlis till det är dags men jag lovar det är en gigantiskt sak, i alla fall för mig.

Måste bara säga att jag har kommit ganska långt med min virkning, eller det är långt till den är klar fast kommit långt för att jag började igår. Puss på er

Vad ska ni hitta på under helgen, något speciellt att berätta?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, det blir nog kanske 2-3 gånger i veckan eller något sådant. Sedan ska jag träna annat också. Ska jobba på så gott jag kan! :)

2009-10-09 @ 19:52:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: h

virka och sticka är verkligen kul, men det var grymt länge sedan jag gjorde det nu. Kanske ska sticka en rosa halsduk till Tobias hehe

eller kanske inte



Jo jag längtar verkligen till Söndag, kommer säker vara grymt kul! Haft en bra fredag annars?

kram

2009-10-09 @ 21:20:13
URL: http://halshammar.se
Postat av: josss

å vad sugen ja blev på att sticka ;D haha

2009-10-17 @ 17:55:06
URL: http://josss.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0