today

Hejsan det har inte blivit så mycket uppgradering idag jag har inte hunnit. Men jag kan snabbt dra igenom dan, började klockan halv ett men ett konstruktions prov och sen hade jag design. Vår lärare sa att vi behövde lite extra energi för lektionen slutar halv fem . Så hon hade kakor till hela klassen, fast det var bara en tredje del av klassen där så vi fick 3 stycken var… ^^ havrefras doppade i choklad, kan inte bli mycket bättre.

Skulle gått på ett medel pass med M fast jag kom på att det kanske inte är det bästa för min axel efter olyckan. Så när jag ringde hennes sa hon också att hon var jätte trött så vi bestämde att vi skulle gymma imorgon istället.

Har precis hittat var hur man använder min Web-Camera och då tänker jag bjuda på lite foton innan jag svimmar av trötthet!!  Jag lyckas inte få in bilderna här, ska testa mer imorgon, men ni får nöja er med en bild på mig och R från i lördags också tagen med min web cam. God natt och puss på er.


Btw det snöade i morse eller var det jag som såg i syne? ^^ Vintern har kommit för att stanna..




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0