shit

Det har varit ett tag sen jag gjort ett riktigt inlägg!! jag har varit stressad, hela min värld har varit upp och ner!! Men idag hände ngt som jag kände att jag var tvungen att skriva här!! Jag har nämligen tagit körkort!! Jag är så himla glad och jag vet inte vad jag ska göra av all glädje och energi...

Idag har både varit en blaning av känslor, bla är jag dunder förkyld vilket inte är så himla kul blandad med GLÄDJE (så klart) och nostalgi. Den sista är på grund av att jag o mina syskon var med våran pappa hos farmor och farfar. Det fantastiska var ändå maten, för det blev hennes "berömda" soppa och fyllda pannkakor med keso+kanel och svampröra!!!! ´Jag tror inte att jag kan få en större nostalgitripp!! ^^

Men tillbaka till körkortet, blä jag orkar inte, jag skrev ett jätte långt och fint inlägg men det försvann!! det handlande om Beckas o min lunch (samtal Mr X so Kissie stile(internt, eller hur becka)) o jag ska servera imor hoppas att försylningen lägger sig!! vill ju inte smitta ner alla!! ^^ puss så länge

ps ska sova nu så det kommer fler bilder imor... bla mig i en chokolada mask!! hehe ^^


Min C-vitamin


fick lite blommor


Min nya bil!! nä, men man kan ju alltid drömma!! fick den av Pappa...


Kommentarer
Postat av: Miriam

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-02-03 @ 14:45:17
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0