??

Kan ni gissa vad det blev?

Jag kan avslöja att det blev alternativ nr *trumvirvell* 2!! :P Jag skulle nog inte säga att mat i magen hjälpte, men det gjorde att jag missade första lektionen, så det fick mig att överväga att skriva klart det och sen sticka till skolan! Det hade inte alls att göra med att jag hade min mattebok här och jag måste plugga i helgen och utan den klarar jag inte provet nästa vecka! Det hade absolut inte med att min gympa lärare hotar med ett IG ifall jag inte börjar dyka upp på lektionerna! Och så klart inget med att jag skulle bli så ensam ifall jag bara häckar hemma, var nämligen ledig igår! :D men men ska fortsätta med mitt...

Hoppas vi gör något roligt på gympan, hejsvejs! :*


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0