gäsp :O

Idag har det blivit lunch med Stina hunny och stötte helt random på Amanda... Hon skulle springa iväg och göra något så jag gick runt och gjorde en massa ärender. På söndag är det den första skivan för min del, Lisas klass med kändis tema. Lyckades få med mig Becka och vi bestämde oss för att gå som ett kändispar... Becka paxade killen, jag säger inte emot. vi spånade lite och bara Brad och Angelina fast då skulle man bara se ut som ett vanligt par med lite extra puttade läppar och 20 dockor fast vi fick en snilleblix igår och det blev: Musse och Mimmi!

Så idag har jag köpt en jättesöt prickig klänning och en rosa roset! :D

ska sova nu, tråkade lite framför lets dance, snyggingen Mattias vann <3 så jag var inte på humör att gå ut.

HAHA läste precis min mening och det lät som om jag inte gick ut för att han vann, snacka om syftningsfel och att dyslexin slår in! ^^


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0