god morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt, god morgon i kör!

TAGGA TAGGA!! Och god morgon... ^^

Idag är min första studentskiva, det är min pararellklass som har skiva! Men det är pågrund av Lisa som jag går på den! :P Det är kändistema och jag och becka ska vara ett kändispar! Min mimmi kostym är klar, ni får se den på mig innan jag går ut! :P

Som ni kanske inte märkte så somnade jag INTE tidigt, vilken inte var så bra för skulle gå iväg och träna med vaknade inte förän kl 12 och sen kommer becka över och ska hjälpa mig med matte hela dagen! :P

Becka är ett under sänt från gudarna, jag vet inte hur mitt mattebetyg skulle sett ut ifall hon inte hade hjälpt mig! SÅ TAAAACK BECKA! <3 Du kan väl vara bra till annat också, som att vara helt underbar, men mest matten haha

Kommentarer
Postat av: roxanne

jag har alltid tomtebloss på nyår, kanske för att jag ej vågar tända raketer ;)

vi var uppe på ett hustak, så vet ej om det släkes runt om oss, men jag hoppas det :)

släkte du ner?

2010-03-28 @ 13:21:29
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0