Hanna, det här är till dig! <3

Jag har idag varit och firat min kusin som fyllde 20 år. Vi sitter vid matbordet och snackar om allt... Vi kommer in på min blogg och vad inser jag, jo att jag har en läsare som alltid är trogen! Hanna! Till och med när jag inte hade skrivit på ett halvår hade jag alltid Hanna som min lilla egna unika besökare VARJE DAG! Så jag måste dedikera deta inlägg till dig! Och säga GRATTIS igen!

PS: Tänkte lägga upp en bild på henne, men hon den rackaren har inte FB och jag har inga foton på den här datorn! :/ det kanske kommer senare... ^^

EDIT: Hanna, du måste börja lägga in små kommentarer ibland! ^^ det bli bara roliga för mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha känner mig hedrad! :)

2010-05-06 @ 13:55:11

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0